Brev:
Sultestrejke og rejse
18. februar 2008
Alder:
5 mdr.
Sultestrejke og rejse
Hej Helen
Tak for dit sidste svar.
Gustav er nu begyndt og holde sultestrejke og dette bliver jeg naturligvis urolig over. Han får nu 2 ske måltider om dagen og dette går rigtig godt og han spiser ofte en hel portion hver gang. Men når det kommer til mælken er der ofte problemer med at få ham til at spise. Han bliver sur og kaster sig væk fra flasken når jeg nærmer mig hans mund med den - nogle gange kan jeg snyde ham ved at snige den ind imens at jeg tager hans alm sut ud af munden.
Han spiser slet ikke i nærheden af det som han plejer - er det normalt at de kan have en sådan periode ?
Det skal siges, at han ellers er glad og livlig og sover godt.
Et andet spørgsmål er at Gustav og jeg er blevet inviteret på ferie sammen med min mor til Gran Canaria til maj, hvor han vil være 8 mdr. Det vil vi jo rigtig gerne, men samtidig tænker jeg også på om det er for tidligt og besværligt og rejse med sådan en lille éen. Mest besværligt tænker jeg nok over det med hans mad - eller kan jeg regne med at han ikke skal have så meget specielt anrettet mad på dette tidspunkt ?
Håber du har haft en god vinterferie
Kærlig hilsen